x تبلیغات
استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی

استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی

خرید زمین شوی صنعتی، بیسون صنعت

استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی

در سطح کارخانجات بزرگ پتروشیمی و وبسایت های بزرگ پالایشگاهی، سطوح آسفالتی تعالی ای وجود دارااست. با توجه به تولید آلاینده های خطرناک همواره نظافت این سطوح آسفالتی در سطح مجتمع یکی از دغدغه های مدیران شهرداری صنعتی در کارخانه میباشد. نظافت صنعتی ( جاروب سطح کارخانه ) می بایست بوسیله سوییپر صنعتی با راننده صورت پذیرد.

 با تمرکز به متراژ بالای این محوطه های صنعتی، سوییپر خودرویی باید دارای تعدادی مختصات فنی باشد. لذا این مختصات عبارتند از:
1- سوییپر صنعتی مطلقا از نوع سوییپر با راننده باشد.
2- امان انرژی سوییپر از طریق موتور دیزلی صورت گیرد. در واقع قدرتمند ترین نوع دستگاه های سوییپر دارای مولفه تامین انرژی، از نوع موتور دیزلی ( سوییپر گازوئیلی ) می‌باشند و بدون هیچگونه وقفه، توان عمل کردن در طول ساعت های زمان بر زمانه را با اقتدار بالا دارند. در‌صورتی‌که موتور سوییپر از نوع دیزلی نباشد، قادر خواهیم بود از موتورهای الکتریکال شارژری 36 ولت و یا 48 ولت استفاده نماییم.
3- عالی هست سوییپر دارای کابین و یا سقف حفاظ دار باشد. در سطح چنین کارخانجاتی، اپراتور بیشتر در معرض جراحت های محیطی قرار می گیرد.
پالایشگاه های نفت، گاز و کارخانجات پتروشیمی به دلیل ماهیت ساخت تولیدها نفتی و مشتقات آلی، در حین تولید همواره پسماند و آلاینده های مضری را به صورت خطرناک به چرخه اکولوژیک دور و بر محیط عرضه میکنند. خرید زمین شوی صنعتی درحال حاضر در راستای پرهیز از عدم ورود این پسماندها به چرخه زیستی دور و اطراف فضا چه راهکارهایی وجود دارد؟
حتما کارخانجات پتروشیمی و صنایع پالایشگاهی ستون محکم در چرخه اقتصاد هر کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌آیند، اینکه در راستای جلوگیری از ایجاد کرد آلاینده های سمی و خطرناک، محصولات کارخانه را به حداقل برسانیم و یا اینکه در راستای تولید مسیر ایفا را تغییر بدهیم نه امکان پذیر است و نه راهی منطقی و بصرفه در طرز تولید بشمار می آید. بیسون صنعت بهترین، سریعترین و کم هزینه ترین رویکرد ممکن جهت دوری از انباشت پسماندهای شیمیایی و عدم پراکنش آلاینده ها در دور و اطراف و سفره های آبی پایین زمینی، استفاده از وسایل و ادوات مکانیزه نظافت صنعتی است.
 

 

برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی، بیسون صنعت,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 36
کل بازدید : 758