x تبلیغات
دستگاه اسکرابر کابلی ( زمین شوی و کف شوی برقی )

دستگاه اسکرابر کابلی ( زمین شوی و کف شوی برقی )

دستگاه اسکرابر همانگونه که از نامش مشخص و معلوم میباشد از باطری که در دستگاه نصب و درنظرگرفته شده میباشد انرژی الکتریکی خویش را دفاع می کند . از این دستگاه

دستگاه اسکرابر کابلی ( زمین شوی و کف شوی برقی )

 این زمین شوی برقی همانگونه که از نامش مشخص و معلوم میباشد به وسیله کابل به کانال برق شهری وصل و انرژی الکتریکی خویش را از این طرز هواخواهی می کند این نوع از کف شوی برقی بیشتر در اطراف هایی به عمل می رود که در وجود پریز برق محدودیتی نیست و مخاطب به راحتی بیسون صنعت قادر است با بده بستان پریزهای به تک تک نقاط آن دور و بر دسترسی بدون نقص داشته و فرمان شستشو را به نحو احسن اجرا دهد. همینطور دستگاه اسکرابر برقی به جهت استعمال از الکتروموتور های dc دارنده اقتدار بیشتر و استهلاک کمتر می‌باشند . همینطور به جهت عدم استعمال از باطری هزینه حفظ زیر خیس دارا هستند .

 

مشاهده تحقیق و ویژگی ها : دستگاه اسکرابر کابلی آنا

 

دستگاه اسکرابر باتری دار :

دستگاه اسکرابر همانگونه که از نامش مشخص و معلوم میباشد از باطری که در دستگاه نصب و درنظرگرفته شده میباشد انرژی الکتریکی خویش را دفاع می کند . از این دستگاه بیشتر در جای های که دسترسی به پریزهای برقی معدود است به کارگیری می‌گردد . باتری این دستگاه‌ها از نوع ژل بوده و بی‌نیاز از تعمیر و مراقبت میباشد که در کنار ارتفاع قدمت بالا و توانگری شارژدهی مطلوب تحت عنوان باتری صنعتی باصرفه شناخته میشود.

با دقت به ترازو کارکرد بیسون صنعت و همینطور محیطی که قرار میباشد دستگاه اسکرابر در آن گزینه استعمال قرار بگیرد ، شما میتوانید نسبت به تعیین نوع دستگاه اسکرابر کابلی و یا این که باطری دار مبادرت نمائید .

 

مشاهده پژوهش و ویژگی ها : دستگاه اسکرابر باطری دار آنا

 

اسکرابر با سوخت فسیلی :

در برخی مفاد محدودیت دسترسی به منبع الکتریکی و همینطور نیاز به دستگاه هایی با توان فراتر برای فضا های صنعتی دارنده وسعت آلودگی بالا، استعمال از موتورهای کار کننده با سوخت های فسیلی همچون بنزین، دیزل و LPG را در ساخت‌و‌ساز دستگاه های زمین پر نمک صنعتی ایجاب می کند.

برچسب‌ها: بیسون صنعت, خرید زمین شوی صنعتی ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 36
کل بازدید : 758