x تبلیغات
زمین شو های کاربردی

زمین شو های کاربردی

اسکرابر دستی یا همان زمین شوی دستی از دید مولد انرژی به دو گروه اسکرابر دستی باتری دار و اسکرابر دستی برقی تقسیم می شود. اسکرابر دستی شارژی از حیث ولتاژ بات

زمین شو های کاربردی

 

اسکرابر دستی: اسکرابر دستی یا زمین شوی دستی به نوعی از اسکرابر گفته میگردد که اپراتور پشت سر دستگاه در پی دستگاه رویه می رود و آن را آیتم هدایت قرار میدهد. اسکرابر دستی خرید زمین شوی صنعتی در بعد ها و اندازه های مختلف ساخت‌و‌ساز میگردند. در ادامه با تنوع مختلف اسکرابر دستی و اسکرابر با راننده آشنا می شویم.

 

گونه های اسکرابر از حیث کاربری

معرفی مالامال فروش ترین منزلت اسکرابر سرنشین دار

معمولا 99 درصد از تنوع اسکرابر های خودرویی از نوع باتری دار میباشند. این تنوع در سطح اسکرابر خودرویی باتری دار به سه گروه تقسیم میشود. اسکرابر خودرویی شارژی به سه دسته 24 ولت، 36 ولت و 48 ولت تقسیم می‌گردد. معمولا نمونه هایی با لیتراژ بیشتر از 150 لیتر و عرض شستشو بیشتر از 900 میلی متر با تنوع 36 ولت و 48 ولت ایجاد میگردند. در محیط هایی که دارای متراژ بزرگ و بدون سقف میباشند (صحن های مطهر) معمولا مولد انرژی بیسون صنعت به صورت دیزلی ایجاد کرد می گردد، اسکرابر سرنشین دار با سوخت فسیلی هیچگونه محدودیتی از نگاه انرژی و کارکرد وجود ندارد و تا زمانیکه مخزن سوخت مدد شود قادر خواهیم بود از دستگاه زمین شور استعمال نماییم.

 

از مدل های معروف و لبریز فروش اسکرابر سرنشین دار، می توان به موردها زیر اشاره کرد:

 

اسکرابر سرنشین دار (اسکرابر خودرویی) مدل CT110BT85

 

اسکرابر سرنشین دار (اسکرابر خودرویی) مدل CT80BT70

 

اسکرابر خودرویی یا سرنشین دار

معرفی لبریز فروش ترین جایگاه اسکرابر دستی

اسکرابر دستی یا همان زمین شوی دستی از دید مولد انرژی به دو گروه اسکرابر دستی باتری دار و اسکرابر دستی برقی تقسیم می شود. اسکرابر دستی شارژی از حیث ولتاژ باتری ها به سه گروه تقسیم می شوند. این سه مجموعه عبارتند از:

 

1- اسکرابر دستی باتری دار 12 ولت: این نوع کفشوی معمولا از یکی‌از باتری 12 ولت استفاده می نماید. این نوع در اسکرابرهای کوچک با ظرفیت کمتر از 15 لیتر به کارگیری می نماید. اسکرابر LAVOR مدل Quick B ساخت میهن ایتالیا جزء این مجموعه محسوب می شود.

برچسب‌ها: بیسون صنعت, خرید زمین شوی صنعتی ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 36
کل بازدید : 758