x تبلیغات
تمیز کردن کفپوش های سنگی

تمیز کردن کفپوش های سنگی

خرید زمین شوی صنعتی

تمیز کردن کفپوش های سنگی

 


پاک کردن کفپوش های سنگی چه‌طور میباشد؟ پروسه کلی پاک کردن کفپوش های سنگی مانند پاک کردن کاشی و سرامیک میباشد البته تفاوت اساسی ها در تعیین نوع ماده های شوینده میباشد.
سنگ های گرانیت و سنگ مرمر و… آلرژی های بالاتری دارا‌هستند. به کارگیری از ماده های شوینده خشن سنتی میتواند جراحت های جبران ناپذیری را بدین نوع از کفپوش ها وارد نماید. خوشبختانه برای نظافت کردن این سطح های نیز می‌توانید از شوینده های اختصاصی سنگ که در بازار وجود دارااست به کارگیری نمایید.
سنگ طبیعی و تخت
این نوع از کفپوش ها را کوشش فرمایید با موادی پاک فرمایید که خواص اسیدی بالایی ندارند. معمولا این نوع از کفپوش های کاشی سنگی دارنده روکش هایی میباشند خرید زمین شوی صنعتی  که برای زیبایی و مقاومت از آن ها مصرف شده میباشد. این روکش ها به جهت خصوصیت هایی که دارا هستند، به راحتی در گیر لک میگردند. برای رفع این اختلال میتوانید از یک حوله فورا پس از شستشو به کار گیری فرمایید.
کاشی های سنگ مرمر
سنگ های مرمر جزو حساس ترین و ولی زیباترین نوع کفپوش ها می‌باشند. مسلما اعتنا داشته باشید که موادی که برای شستشوی این سطح های از آن ها استعمال می‌کنید، مقدار اسید بالایی نداشته باشد. بیسون صنعت اسید می‌تواند منجر ساخت‌و‌ساز خراش و زخم دیدگی روی این سطح های خواهد شد. نوع دستمال و ابزار نیز برای شستشوی این کفپوش ها بسیار عنایت داراست.
سنگ های گرانیتی
این نوع از سنگ ها نیز مانند سنگ های مرمر در قبال خواص اسیدی حساس می‌باشند و ممکن میباشد زخم ببینند.
 

 

برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی، بیسون صنعت,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 36
کل بازدید : 758