x تبلیغات
بهترین مرجع برای مقالات خرید زمین شوی صنعتی

بهترین مرجع برای مقالات خرید زمین شوی صنعتی

تنوع دستگاه اسکرابر صنعتی برای خرید زمین شوی صنعتی

در ادامه جهت به کار گیری باصرفه با بیشترین بازده کاری، دستگاه کف پر نمک صنعتی و تولیدکنندگان این ماشین شستشوگر را مورد تحقیق قرار می‌دهیم. تنوع دستگاه زمین پر نمک صنعتی را از دو سپس گزینه بازرسی قرار می‌دهیم. این تنوع عبارتند از:
 
1- تنوع کفشور صنعتی از نگرش کاربری
 
2- تنوع از دید مولد انرژی
 
در پی این 2 آیتم را تماما بازرسی خوا هیم کرد.
 
اسکرابر صنعتی در فعلا نظافت تالار
انواع دستگاه اسکرابر صنعتی از لحاظ کاربری
1– اسکرابر سرنشین دار: دستگاه اسکرابر سرنشین دار یا این که اسکرابر خودرویی نوعی از زمین پر نمک صنعتی است که اپراتور بر روی صندلی دستگاه اسکرابر نشسته و آن را هدایت می کند. زمانی که بعدها دستگاه اسکرابر، وزن دستگاه اسکرابر و سرعت این دستگاه نسبت به مثال های کوچکتر بیشتر می شود، می بایست اپراتور بتواند به راحتی از این دستگاه استعمال کند. لذا جهت کنترل آسان خیس اپراتور، صندلی بر روی دستگاه درنظرگرفته شده که راننده یا این که اپراتور بر روی آن می نشیند و دستگاه زمین شوی سرنشین دار را مورد هدایت قرار میدهد.
 
2– اسکرابر دستی: اسکرابر دستی یا این که زمین شوی دستی به نوعی از اسکرابر گفته می‌شود که اپراتور پشت رمز دستگاه در ادامه دستگاه روش می رود و آن را گزینه هدایت قرار می‌دهد. اسکرابر دستی در بعدها و اندازه های گوناگون ایجاد میگردند. به دنبال با تنوع متفاوت اسکرابر دستی و اسکرابر با راننده آشنا می شویم.
 
مولد انرژی در دستگاه کفشوی صنعتی
منبع انرژی در دستگاه های اسکرابر ادله جنبش کردن و انجام همگی وظایف این دستگاه گران بها می باشد. خرید زمین شوی صنعتی از دید مولد انرژی معمولا به سه مجموعه اسکرابر باتری دار، اسکرابر برقی و اسکرابر دیزلی تقسیم میگردند.
 
اسکرابر باتری دار
. باتری به دستگاه کف شوی انرژی داده و دستگاه کف شوی می تواند همگی وظایف خویش را انجام دهد. اسکرابر باتری دار را با دقت به ولتاژ باتری ها به چهار گروه زمین شوی صنعتی 12 ولت، زمین شوی صنعتی 24 ولت، زمین شوی صنعتی 36 ولت و زمین شوی صنعتی 48 ولت تقسیم می‌شوند.
 
بیشترین تنوع دستگاه های اسکرابر در جایگاه اسکرابر باتری دار 24 ولت قرار گرفته میباشد. خرید زمین شوی صنعتی - زمین پر نمک باتری دار با اعتنا به آمپرساعت باتری طی یک مجال معلوم شارژ و دشارژ می‌شود.بیسون صنعت   هر چه آمپرساعت باتری فراتر باشد، اسکرابر باطری دار می‌تواند با مجال کمتری شارژ و با زمان بیشتری دشارژ خواهد شد. باتری در دستگاه اسکرابر شارژی توسط دستگاه شارژر مورد شارژ قرار می‌گیرد. در مقالات آتی دستگاه اسکرابر شارژی را با گستردن بیشتر آیتم استیناف قرار می‌دهیم.
 
برای مشورت کردن و راهنمایی به بیسون صنعت مراجعه کنید
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

نحوه تعیین دستگاه زمین شوی صنعتی با ویژگی های مناسب

 
انتخاب دستگاه زمین شوی صنعتی : از آن جا که امروزه استانداردهای نظافتی با همان بودجه تعمیر و حفظ ارائه می شود ، غالباً صاحبان مشاغل و مدیران به طور یکسان تلاش می کنند برای تمیز کردن شما به ماشینهای نظافت کردن کف تجاری متوسل می شوید تا بتوانید سوای نیاز به هزینه اضافی ، تأسیسات خود را به صورت کارآمد پاک فرمایید.
در شرایطی که شما متخصصان نظافت را استخدام می‌کنید خرید زمین شوی صنعتی - تا شغل را برای شما ایفا دهند ، آنها تجهیزات تمیزکاری را دارند که به شما یاری می کنند نوع تمیز کردن مورد نظر خود را به شما ارائه دهند. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید اسکرابر صنعتی پیدا فرمائید که انعطاف پذیری را برای تمامی نیازهای نظافت خود ارائه دهد.
دستگاه های نظافت صنعتی کف تجاری وجود دارد که مزایای تحت را به شما ارائه میدهد –
نیروی کار را به حداقل برساند
نیاز به به کارگیری از آب و مواد شیمیایی را کاهش دهید
نظافت سبز  به شما قابلیت می‌دهد از فضا زیست مراقبت فرمائید
تمامی این مزایا را می قدرت با یک تجهیزات با دقت گزینش شده دریافت کرد و فارغ از به خطر پرت کردن در نتیجه ها ، از آنها بهره برد. با گزینش دقیق می توانید تجهیزاتی پیدا فرمائید که بهترین منفعت را حصول کند.
چه طور تجهیزات نظافت صنعتی را انتخاب کنیم؟
قوی به شناسایی نیازها و نیازهای خاص خود باشید . نیاز به نظافت هر تسهیلات بی نظیر است و شما معافیتی ندارید. شما باید همگی نیازهای نظافت خود را به گونه ای مشخص و معلوم کنید که بتوانید ماشینهایی خریداری نمایید که توانا به ارائه دقیقا همان چیزی باشند که انتظار دارید.
معین فرمائید بودجه شما برای تمیز کردن تجهیزات چقدر امکان پذیر می باشد . چنانچه تأسیسات شما در یک سیستم کاهش هزینه است ، می توانید یک تجهیزات نظافت را پیدا فرمائید که با تمرکز به تردد پا که هر روز تحمل می کند ، دوام بیشتری خواهد داشت. این یک بحران می‌باشد ولی ناممکن نیست.
بنا شده در در بین و عملی باشید. دستگاههای سنتی تمیز کردن کف ،   بیسون صنعت وقت و نیروی زیادی را صرف می کنند. علاوه بر این ، به بیش از یک دستگاه نیز نیاز دارد تا کف شما به طور کارآمد منزه گردد. با دستگاه هایی مانند اسکرابر صنعتی ، میتوانید با دقت به هزینه نظافت صنعتی و بودجه ای که در تسهیلات خود دارید ، انتظارات واقع بینانه را تنظیم کرده و عملی تر شوید.
در آخر ، ایمنی افراد موجود در تأسیسات خود را در لحاظ بگیرید. اقدامات نادرست در نظافت کف می‌تواند شما‌را در عوض حوادثی مانند لغزش و افتادن قرار دهد. اصلی می باشد که دستگاههای نظافتی شما بتوانند سود ای بدست آورند که هم از فضا زیست و هم از شما نگهداری کند. میتوانید با ماشینهایی که از مواد شیمیایی مضر به کار گیری می کنند ، به دور شوید و از مواردی که باقیمانده های لغزنده در کف شما باقی می‌ماند ، خودداری کنید.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

استفاده از زمین شوی صنعتی

هنگام نظافت فضاهای بلندمرتبه که شست‌وشوی آن‌ها با تی و سطل مشقت بار میباشد، سرمایه‌گذاری بر روی آیتم‌های کارآمدتر مطرح میشود. در اینگونه مواقعی شاید فعالیت کردن با یک تی دست بلند به امداد دست‌ها و زانوها بیاید البته فضاهای صنعتی غالبا به اندازه‌ای پهناور میباشند که شست‌وشوی آن ها فقط با توکل بر نیروی انسانی عملا قابلیت‎پذیر نیست و به همین انگیزه دستگاه اسکرابر تجاری تعیین قابل قبولی برای برآوردن نیازهای شما در قضیه شست‎وشو خواهند بود. اسکرابر های دستی خط مش‌حلی مقرون به صرفه برای اطراف‌ هایی با مساحت میانگین هستند. این نوع اسکرابر ها عموما بصورت خودرو جنبش می‌نمایند. براین اساس فقط ما یحتاج میباشد که اپراتور آن‌ها را در مسیر متبوع هدایت کند.

به کارگیری از ادغام آب و مواد تمیز‌کننده در‌این دستگاه‌ها قابلیت پذیر بوده و از این رو دور و اطراف را به صورت کارآمدتری منزه می‌کنند. این اسکرابر ها در پهنای شستشوی متعدد عرضه می گردند و برای کاربرد در دامنه عظیم‌ای از عملیات شست‌وشو آیتم‌ای مطلوب به شمار می آیند.
دستگاه کف شوی صنعتی سرنشین دار از عملکرد بیشتری برای مساحت‌های بزرگتر منتفع است. به کارگیری از این دستگاه‌ به اپراتور قابلیت و امکان میدهد که محوطه کلان‌تری را سوای نیاز به روش رفتن در مقطع‌های وقتی وقتگیر، پوشش دهد. همینطور این کف شوی ها با برخورداری از مخازن آب منزه و آب آلوده بزرگتر، قابلیت و امکان شست‌وشوی مساحت بیشتری را در بین بازه زمانی‌های توقف برای تخلیه آب و مواد کثیف آماده می‌نمایند. برای گزینش دستگاه اسکرابر مطلوب، مساحت محوطه آیتم شست‌وشوی خویش را در لحاظ در حیث گرفته و با همیاری کارشناسان با تجربه در این باره، دستگاهی متناسب با نیاز و میزان دارایی خویش تعیین نمائید. این نوشته‌علمی داده ها مفیدی راجع به روش عمل کردن با اسکرابر ها ارائه می‌کند.
 
چه گونه از دستگاه اسکرابر استعمال نماییم؟
در‌حالتی که بخواهید یک انبار والا را به نحوه سنتی منزه کنید، اعتقاد و باور داشته باشید که بعداز صرف انرژی و وقت قابل‌دقت، نتایج فعالیت آیتم پسند شما نبوده و حس خواهید کرد که دست کم یکبار دیگر می بایست عملیات شست‌وشو را از آغاز تکرار نمایید. اکنون آنکه با به کار گیری از یک دستگاه زمین پر نمک دستی و یا این که نوع سرنشین دار آن برای فضاهای گسترده‌خیس، به فیض‌ای تماما مختلف دست خواهید یافت. به عایدی شما و همینطور دستگاه کف‌شوی شماست که پیش از استارت به فعالیت، تا حد قابلیت و امکان آلودگی‌های جان دار را برطرف نمائید. حذف آلودگی‌های مازاد موجب صرفه‌جویی در طی شده و از فرسودگی سیستم مکش دستگاه شما دوری می‌کند.
این شغل همینطور خطر پخش شدن آلودگی و کثیفی بر روی زمین و بدتر از آن سایش آلودگی بر روی سطح زمین و ساخت و ساز زخم همیشگی را کاهش میدهد. در مرحله آن گاه، اعتقاد و باور نتیجه ها نمایید که مخزن دستگاه شما با آب و ماده منزه‌کننده دقیقا مبتنی بر با ویژگی ها تولید کننده مالامال گردیده است. ممکن میباشد دستگاه شما برای سعی در شرایط کم آب پیاده سازی نشده باشد. به این ترتیب مرحله لبریز کردن مخزن آب منزه را فراموش نکنید
بطورکلی، کارآمدترین مسیر برای شست‌وشو از دورترین کناره از درب استارت گردیده و به سمت درب امتداد مییابد. در شکل قابلیت و امکان مسیر شست‌وشوی خویش را این چنین پیاده سازی نمائید. براین اساس ما یحتاج وجود ندارد که محوطه جلوی درب ورودی را چنددفعه پاک نمائید. از جهت درست جنبش دستگاه اگاهی نتایج فرمایید چون برخی از اسکرابر ها برای تکان به سمت جلو پیاده سازی گردیده‌اند در حالیکه بعضی از سبک‌های دیگر صرفا قابلیت جنبش به سمت عقب را دارا هستند. در حالتی‌که دستگاه در جهتی مخالف با جهت تکان درست خویش، هدایت خواهد شد راندمان دستگاه به واحد سنجش چشمگیری کاهش می یابد. بعداز لبریز کردن مخزن آب پاک، برس دستگاه کف شوی را مجددا ارزیابی نموده واطمینان نتایج فرمایید که به صدق در مکان خویش قرار گرفته میباشد. آنگاه ماشین را طبق آیین نامه خالق پر‌نور فرمایید.
هنگام پر‌نور کردن دستگاه، تی بایستی به طور کامل در موقعیت زیر و در تماس با سطح زمین قرار گرفته باشد. همینطور از فعال بودن سیستم پاشش محلول و سیستم‌ مکش دستگاه اعتقاد نتایج کنید. به آهستگی و در ستون‌های برابر و بدون واسطه در امتداد ارتفاع جنبش فرمایید. با اندکی همپوشانی در هر قسمت از بر مکان ماندن لکه پرهیز خواهید کرد.در برخی از دستگاه‌ها ترازو شار آب و فشار برس نیز قابل تهیه و تنظیم می باشند. چشمتان به مخزن آب آلوده و کثیف باشد و در شکل نیاز آن را خالی نمائید در عین اکنون از مخزن آب پاک نیز غافل نشوید و به هنگام نیاز آب بیشتری به آن اضافه نمائید. درصورتی که که دستگاه شما هم‌زمان با تکان، عملیات کم آب کردن را اجرا نمی‌دهد برای کم آب شدن زمین و قرارگیری برس‌ها در جهت درست اندکی تأمل نمایید.در‌حالتی که دستگاه زمین پر نمک صنعتی شما از نوع شارژی میباشد، بعداز اتمام فعالیت، وصل کردن آن به شارژر را فراموش نکنید تا برای استعمال‌های آتی فراهم باشد.
مدیر کف مازاد
برای دوری از تشکیل کف در مخزن آب منزه، آغاز آب را در مخزن ریخته و آن گاه ماده تمیز‌کننده را به آن اضافه نمائید. ادغام کردن آب و ماده تمیز‌کننده این چنین، تشکیل و تلاطم کف را به دست‌کم می رساند. بخاطر داشته باشید که اساسا تشکیل شدن کف در اسکرابر های سرنشین دار بیش تر از اسکرابر های دستی هست. اضافه کردن استدلال کف‌زدا به مخزن آب آلوده که احتمال تشکیل کف در آن بیشتر میباشد، مبادرت موثر دیگری میباشد که برای مدیر این زمینه می توانید جاری ساختن دهید. راجع‌به شست‌وشوی یک زمین بسیار آلوده، عالی میباشد از آغاز ادله کف‌کننده کمتری استعمال شود در‌این‌صورت‌ ماده تمیز‌کننده با آب آلوده و کثیف مخلوط نمیشود تا کف بیشتری ساخت کند. در اینگونه قوانینی پیش شست‌وشوی زمین در حالتی‌که سیستم مکش بی سر و صدا میباشد و تی بالا میباشد، می‌تواند موثر واقع گردد
بکشی مخزن آب آلوده همینطور احتمال وقوع عکس العمل‌های مضر دربین تولیدات تمیز‌کننده متفاوتی را که ممکن میباشد در بعدی گزینه به کارگیری قرار گیرند کاهش میدهد. به کار گیری از آمونیاک رقیق گردیده با آب می تواند به حذف مواد مشقت بار نظیر واکس یاری کند. ضمن مخزن آب آلوده و کثیف، نظافت تر و تمیز بقیه نصیب‌های نیز به کاهش تجمع مواد تمیز‌کننده و شیمیایی یاری می‌کند. شلنگ‌ها، فیلترها و تی محل‌های بالقوه تجمع مواد می‌باشند و شست‌وشوی آن ها بسیار معمولی است. اضافه کردن این قسمت‌ها به اپلیکیشن نظافت روتین قادر است به ارتقا قدمت دستگاه اسکرابر صنعتی شما امداد کند.
تخلیه مخزن‌های آب منزه و آب آلوده
این قابلیت وجود دارااست که مخزن آبگیری شما دارنده گنجایش کافی برای کامل شدن مراحل شست‌وشو طی یک مرحله و سوای نیاز به مالامال کردن دوباره نباشد.خرید زمین شوی صنعتی  در حالتی که پیوسته به مخزن آب آلوده و کثیف دستگاه دقت فرمائید به راحتی توانمند به تشخیص فرصت تخلیه آب آلوده و کثیف خواهید بود. جاری ساختن دادن این شغل از گردآوری شدن کف و باقی مانده مواد منزه‌کننده که قادر است به تشکیل کف مازاد منتهی شود، خودداری خواهد کرد. تدبیر نسبت به ترازو آب مخزن آب آلوده همینطور ضمانت می‌کند که به موقع به محل تخلیه متبوع خویش برسید. بیسون صنعت یعنی مایحتاج وجود ندارد که در میانه فعالیت دستگاه را سکوت کرده مخزن آب آلوده و کثیف یا این که دستگاه را به محل تخلیه آب آلوده و کثیف جابجایی داده و مجدد برگردید و شغل را از سرگیرید. هنگام تخلیه آب آلوده و کثیف، مواد شیمیایی و نوع تمیز‌کننده گزینه استعمال در پروسه شست‌وشو را در حیث بگیرید و نسبت به مسائل زیست محیطی و سالم همیاران خویش محتاط باشید.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

کارواش صنعتی و خرید زمین شوی صنعتی

کارواش صنعتی دستگاهی است که برای مورد ها متعدد نظافت در تامین های صنعتی گرانقدر و خرد گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. دستگاه می‌تواند از 4 فرایند به کار گیری نماید که عبارتست از: فشار، سرعت جریان آب، محلول تمیزکاری و دما. کارواش صنعتی قادر است نوع های تک فاز و سه فاز و در مجموعه بندی دیگر به دو نصیب آب گرم و آب سرد تقسیم بندی خواهد شد. در اماکنی دعوا بر رمز این باشد که شستشو و نظافت آن جای وقت گیر بازه زمانی بوده و آلودگی زیاد میباشد از دستگاه های کارواش صنعتی با به دور موتور تحت که معمولاً نوع دستگاه سه فاز می‌باشند آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.این دستگاه ها کارکشته میباشند تا نظافت را با دقیت ایفا داده و چگونگی نظافت را بالا ببرند. واتر جت سیار میتواند با اضافه شدن ماده شوینده چگونگی نظافت را بسیار ارتقا دهد.
کارواش صنعتی پیشتاز یا این که واتر جت سیار از لحاظ فشار کاری، دارنده بارهای متفاوت بوده و این دستور بستگی به جای صنعتی گزینه به کارگیری دارااست. در بخش اعظمی از اماکن صنعتی یا این که موسسه ها متعدد احتیاج میباشد که به خواسته چربی زدایی و شستشوی میکسرها و پوسته ها از کارواش صنعتی با فشار کاری بالا و از نوع آب گرم استعمال شود که‌این اکر چگونگی نظافت را بسیار بالا میبرد. کارواش های صنعتی از نوع آب گرم حاذق می باشند بوسیله مشعل گازویلی یا این که هیتر برقی آب ورودی به دستگاه واتر جت سیار را گرم کرده برعکس کارواش صنعتی آب سرد که‌این سیستم را ندارد و می تواند تا آبی رنگ با دمای ورودی خاص را تحمل کند.
کارواش صنعتی از نوع سه فاز مجهز به پمپی فشار کار کشته بوده که به الکتروموتور متصل میباشد بوده و قادر است جریان آب ساده را به جریان اب فشار قدرتمند تبدیل کند. دستگاه به علاوه دارنده بخشی دیگر به اسم گرمکن است که آب با جریان بسیار زیاد را بسیار گرم کرده و آن را تا نقطه جوش می‌رساند که‌این دستور سبب می‌گردد لکه هایی از مال روغن و چربی به راحتی تمیز شوند. کارواش صنعتی آبگرم هم خویش دارنده سبک های تکفاز و سه فاز میباشد که سبک تکفاز آن‌ها برای شغل های وقت گیر نمیباشد.
کارواش صنعتی دیزلی برقی سه فاز معمولاً در کارگاه ها، صنعت های گاز و پتروشیمی، سوله های قطعات سازی و خودروساری، سوله های فولاد و ذوب آهن ، ساخت کنندگان ماشین آلات و ... آیتم به کار گیری قرار میگیرد.خرید زمین شوی صنعتی  و دستگاه واتر جت سیار از نوع سه فاز دیزلی برقی عالی میباشد در سوله هایی که فضای بسته ای دارا‌هستند آیتم به کارگیری قرار نگیرد. چون با دقت به آلودگی باقی‌مانده از دستگاه کارواش ممکن میباشد تندرست اشخاص را در اطراف به خطر بیندازد.
 
یک کدام از ضعف های واتر جت برقی صنعتی آب گرم مصرف بالای برق بوده که میان 15 تا 40 کیلو وات متغیر میباشد.
 
ضعف دوم این دستگاه این میباشد بیسون صنعت که حداکثر دمای ساخت گردیده بوسیله این تیم 80 یا این که 90 جايگاه سانتی گراد میباشد.
 
در پی به تنی چند از خصوصیت های کارواش صنعتی Pulitecno ایتالیا اشاره میشود
 
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

انواع زمین ضوی های صنعتی و کاربرشتان

اسکرابر خانگی

در محیط های خانگی با متراژ کوچک، جهت نظافت سطوح کف مانند پارکت و سرامیک از دستگاهی به نام اسکرابر خانگی یا دستگاه پولیش خانگی به کار گیری می‌گردد. اسکرابر خانگی دارای ظرفیت مخزن مواد شوینده 10 تا 15 لیتر بوده که می تواند با چرخش برس دیسکی، نظافت سطوح مورد نظر را تضیمن نماید. از اسکرابر خانگی می توان در محیط منزل جهت شستشوی فرش و موکت نیز به کار گرفت. همچنین لازم به ذکر می باشد که اسکرابر خانگی فاقد موتور وکیوم بوده و آب حاصل از شست و شوی باید بوسیله جاروبرقی های آب و خاک عده گردد.

تغذیه از طریق باطری و برق مستقیم

اسکرابر هایی که دارای باتری میباشند، از طریق برق شهری تغذیه شده و نیرو را در خود ذخیره می کنند،خرید زمین شوی صنعتی  -  بیسون صنعت   بعد از آن می‌توانند در طول روزگار کاری خود از برق ذخیره شده در باتری استعمال کنند. برای مواردی که امکان استعمال از باطری نباشد، سیم وقتگیر برق در دستگاه تعبیه شده که به دستگاه متصل هست و پس از اتصال به سامانه برق شهری قابل به کارگیری میباشد. این دستگاه ها قابلیت شستشوی سطح ها در بعد ها معدل را دارا هستند و دارای مخازنی برای آب تمیز، آب کثیف و ماده های شوینده هستند. طریقه کار این دستگاه ها این چنین است که بعد از شروع و روشن شدن با چرخش دوار فرچه ها، کف سطح ها را شسته و آبگیری می کنند.

تفاوت اشکال اسکرابر ها

اسکرابر ها از نظر نوع جنبش و هدایت و منابع تغذیه جهت حفاظت انرژی و نوع کاربری و اندازه های گوناگون در دستگاه ها تفاوت دارا‌هستند

تغذیه و سوخت دستگاه زمین شوی و کف شوی

تغذیه و سوخت دستگاه اسکرابر از دو طرز برق و باتری یا سوخت فسیلی میباشد که اکثر زمان ها توسط باطری هایی که درون دستگاه ها تعبیه شده است توسط برق شهری شارژ می‌شود و در زمان زمان نظافت دستگاه از این باطری ها به کار گیری می کند. ولی در دستگاه های کوچک تر که از سیم به کار گیری می گردد، دارای سیم های بلندی می‌باشد که از طریق اتصال به شبکه برق، نیروی خود را نگهبانی می کنند. در قسمت سوخت های فسیلی به دلیل به وجود داخل شدن آلودگی محیطی از سوخت هایی همانند CNG و LPG و غالبا سیستم الکتریسیته استفاده می شود.

اسکرابر برقی

در زمین شوی برقی منبع انرژی جهت حرکت دستگاه، برق بدون واسطه بوده که از طریق یک کابل 20 تا 25 متری مدد می شود. از مزایای استفاده از اسکرابر برقی به اقتدار بیشتر دستگاه در مقایسه با اسکرابر باتری دار و عدم ایجاد آلاینده های زیست محیطی نسبت به اسکرابر های سوخت فسیلی هست.

اسکرابر باتری دار

در کف شوی صنعتی جهت ایجاد کرد اقتدار مانور بالا در حرکت دستگاه و عملیات نظافت از اسکرابر باتری دار استفاده می گردد. زمین شوی باتری دار در مواقع عدم دسترسی به کابل برق بسیار پرکاربرد بوده و اشتباهات ناشی از استفاده از کابل برق بی واسطه را ندارد. در اسکرابر باتری دار با اتصال به شارژر انرژی در سلول های باتری ذخیره شده و در موقعه فعال‌ساز‌ی دستگاه، نیروی محرکه مایحتاج جهت عملیات نظافت نگهبانی میشود. 

اسکرابر دیزلی یا بنزینی به همدم گاز مایع

در کف شوی با سوخت فسیلی نیروی محرکه ما یحتاج جهت فعال سازی دستگاه اسکرابر بوسیله سوخت گازوئیل یا بنزین به همپا گاز مایع نگهبانی شده و مشکلات ناشی از اتمام شارژ باتری در طول نظافت را ندارد. فقط باید به‌این نکته توجه داشت استفاده از اسکرابر با سوخت فسیلی در محیط های رمز پوشیده بسیار خطرناک بوده و باعث ایجاد آلودگی و به خطر اندازی تندرست افراد باطن تیم می شود. از اسکرابر با سوخت فسیلی اکثر وقت ها برای نظافت محیط های بزرگ مانند پارکینگ های رو باز یا صحن بقعه های مطهر استعمال می شود.

اجزا دستگاه اسکرابر

شاسی پلاستیکی یا فلزی

اتصالات شامل بدون نقص های چرخنده

برس

تی لاستیکی

منبع تغذیه

مخزن آب تمیز

مخزن آب آلوده و کثیف

سیستم مکنده

موتورهای اجرایی

سیستم جنبش و یونیت کنترل پنل

نحوه عمل اسکرابر

برای شستشو و خشک کردن زمین، دستگاه اسکرابر صنعتی در زمان فرآیندهای برس زنی و پاشش آب از مخزن دستگاه، عملیات نظافت را اجرا میدهد. برس دستگاه اسکرابر با سرعت زیاد و حرکت دورانی می چرخد و با پاشش آب به روی زمین، آلودگی های سطح را تمیز می کند. هم زمان با عملیات شستشو، آلودگی ها و آب آلوده بوسیله تی لاستیکی تعبیه شده در نصیب عقب دستگاه عده میگردد و توسط موتور مکش و شیلنگ مکش به سمت مخزن تعبیه شده جهت جمع آب کثیف فرستاده می شود. همانگونه که پیش تر گفته شد یک مخزن غیر وابسته برای توده آب آلوده و کثیف در اسکرابر جای دارد که از انتقال آلودگی دوری می نماید.

طریق تعیین اسکرابر مناسب

دارا بودن طراحی مستحکم و مقاوم در تجهیزات صنعتی بهترین گزینه در گزینش تولیدها دور و اطراف می باشد.

استحکام و کارایی کلیه تجهیزاتی که به وسیله اپراتور آغاز و پایان میابد قادر است مبتلا خطا های انسانی شود که بی آلایش هست و ممکن می‌باشد برای جنس خطر آفرینی کند. استحکام ساختاری یکی‌از ویژگی های خاص اسکرابر زمین شوی میباشد که در عوض چنین خطا هایی مستحکم و مقاوم می باشد.

تی ها و لاستیک هایی تیغه ای مانند سبب ساز تکان آب کثیف باقیمانده در کف میگردد به این جهت باید از متریال مرغوب باشد که در عین این که روی زمین سابیده میگردد، خرده نشده و از همه مهمتر حالت نگیرد. درغیر اینصورت مکان هایی که دارای پستی و بلندی پاره ای هم باشد آب در آن نقطه می ماند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم طراحی مخازن آب کثیف و تمیز می باشد که نظافت و مالامال و خالی کردن آنها شل و وارفته است و در دراز مقطع دچار مشکلاتی مانند رایحه به چنگ آوردن، تغیر شکل دادن و مسائل دیگر را نخواهد داشت.

قسمت خشک کن دستگاه کیفیت عالی باشد.

باتوجه به وسعت دور و اطراف و توان مانور، ابعاد اسکرابر تعیین شود.

توجه به سطح بهداشت لازم در اطراف های مختلف

در خرید دستگاه اسکرابر به ظرفیت مخزن اعتنا خواهد شد.

توجه به نوع هدایت دستگاه

منبع تغذیه (اسکرابر برقی، اسکرابر باتری دار، اسکرابر دیزلی) دستگاه آیتم رسیدگی قرار گیرد.

در دور و بر هایی که قابلیت به کارگیری اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار وجود دارد، به کار گیری از اسکرابر سرنشین دار مقرون به صرفه تر می‌باشد.

عمر مفید کارکرد، شارژ و مصرف هم باید مد نظر گرفته شود. برای فضایی که قرار می باشد اسکرابر استفاده شود، باید باطری درون دستگاه باشد که با یک بار شارژ شدن، تمام دور و اطراف را نظافت کند.

تعمیر و نگهداری از اسکرابر

بعداز هربار استفاده از دستگاه، خاکروبه ها و ضایعات از لا به لای برس منزه گردند.

بعد از استفاده، مخزن آب آلوده دستگاه و فیلتر اسکرابر را مستقل نموده و نظافت نمائید.

مخزن آب تمیز و فیلتر آن را به صورت بعد از ظهر ای تمیز نمایید.

استفاده از فرچه های مناسب برای کف های مختلف

سیستم تی آب جمع کن به صورت ماهیانه سر و ته شود تا از حالت خریداری کردن و خشک شدن آن جلوگیری خواهد شد.

به طور مداوم اتصالات دستگاه روغن کاری گردد.

پرز و گلوله های کرک، بوسیله تی لاستیکی دستگاه تمیز می گردد و تی لاستیکی نیاز به نظافت مجال ای داراست.

قبل از هربار استفاده، باتری دستگاه اسکرابر شارژ خواهد شد.

وسایل مصرفی مانند تیغه لاستیکی تی، فیلترها و برس ها به طور فرصت ای بازدید شود و در صورت بایستگی تعویض گردد.

از ضربه تناول کردن و واژگونی اسکرابر جلوگیری خواهد شد.

در اسکرابر های باتری دار، باتری به صورت کامل شارژ شود.

اسکرابر های برقی برای امنیت بیشتر به دور از آب و رطوبت در قسمت های الکتریکی باشد.

سرویس جامع اسکرابر ها به صورت سالیانه

نظافت کلی اسکرابر ها به صورت هفتگی

 

برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

معرفی پر فروش ترین رده خرید زمین شوی صنعتی

معرفی پر فروش ترین رده خرید زمین شوی صنعتی

اسکرابر دستی یا همان زمین شوی دستی از نظر مولد انرژی به دو دسته اسکرابر دستی باتری دار و اسکرابر دستی برقی تقسیم می شود. اسکرابر دستی شارژی از نظر ولتاژ باتری ها به سه دسته تقسیم می شوند. این سه دسته عبارتند از:

1- اسکرابر دستی باتری دار 12 ولت: این نوع کفشوی معمولا از یک عدد باتری 12 ولت استفاده می نماید. این نوع در اسکرابرهای کوچک با ظرفیت کمتر از 15 لیتر استفاده می نماید. اسکرابر LAVOR مدل Quick B ساخت کشور ایتالیا جزء این دسته محسوب می شود.

2- اسکرابر دستی باتری دار 24 ولت: در این نوع زمین شوی معمولا از دو عدد باتری 12 ولت استفاده می نماید. بیشترین تنوع ماشین شستشوی دستی باتری دار در این نوع یا رده قرار می گیرند. از مدل های معروف 24 ولت و اسکرابر باتری دار می توان به اسکرابر دستی باتری دار مدل CT46B50 تولید شرکت IPC Gansow اشاره کرد.

3- اسکرابر دستی باتری دار 36 ولت: این نوع اسکرابر دستی معمولا از 18 عدد باتری 2 ولتی با آمپرساعت بالا استفاده می نماید. اسکرابر دستی بزرگ معمولا در این رده قرار می گیرند. بایستی در نظر داشت که با استفاده از اسکرابر دستی باتری دار 36 ولت می توانیم محیط های وسیع با متراژ بالا را مورد شستشوی صنعتی قرار داد.

خرید زمین شوی صنعتی  در حال نظافت پالایشگاه
معرفی پر فروش ترین رده اسکرابر سرنشین دار
معمولا 99 درصد از تنوع اسکرابر های خودرویی از نوع باتری دار می باشند. این تنوع در سطح اسکرابر خودرویی باتری دار به سه دسته تقسیم می شود. اسکرابر خودرویی شارژی به سه دسته 24 ولت، 36 ولت و 48 ولت تقسیم می شود. معمولا نمونه هایی با لیتراژ بیشتر از 150 لیتر و عرض شستشو بیشتر از 900 میلی متر با تنوع 36 ولت و 48 ولت تولید می شوند. در محیط هایی که دارای متراژ وسیع و بدون سقف هستند (صحن های مطهر) معمولا مولد انرژی به صورت دیزلی تولید می شود، اسکرابر سرنشین دار با سوخت فسیلی هیچگونه محدودیتی از نظر انرژی و کارکرد وجود ندارد و تا زمانیکه مخزن سوخت تامین شود می توانیم از دستگاه زمین شور استفاده نماییم.

از مدل های معروف و پر فروش اسکرابر سرنشین دار، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسکرابر سرنشین دار (اسکرابر خودرویی) مدل CT110BT85

اسکرابر سرنشین دار (اسکرابر خودرویی) مدل CT80BT70 

 

برای مشاوره و راهنمایی به بیسون صنعت مراجعه نمایید.

برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

معرفی اسکرابر صنعتی و خرید زمین شوی صنعتی

معرفی اسکرابر صنعتی و خرید زمین شوی صنعتی
اسکرابر صنعتی یا این که زمین شوی صنعتی به دستگاهی گفته می‌گردد که با آن بتوانیم عملیات شستشوی کف را اجرا دهیم. این دستگاه بوسیله آب و ماده شوینده می تواند با عملیات برس زنی سطح مسطح را گزینه شستشو و آن گاه کم آب کردن قرار دهد. دستگاه اسکرابر در تنوع و سبک‌های متعدد ساخته می شود. این ماشین شستشوگر از تجمیع دو سامانه شستشو و سامانه کم آب کنی مخلوط یافته میباشد. یعنی اسکرابر هم زمین را می شوید و هم کم آب می نماید. در‌این نوشته‌علمی می خواهیم شما‌را با تنوع اسکرابر، اجزای خالق دستگاه اسکرابر و همینطور محاسن استعمال از کف‌شوی صنعتی آشنا سازیم.

بها زمین‌شوی صنعتی به آپشن‌ها و تجهیزات آن بستگی دارااست. به‌دنبال پس از آشنا شدن با این تجهیزات عامل ها اثر گذار با بها زمین شوی صنعتی را نیز تحقیق خوا‌هیم کرد.

تاریخچه دستگاه اسکرابر
از دیرباز تاکنون انسان بفکر نظافت و طرز هایی که وصال به‌این 
خرید زمین شوی صنعتی را معمولی خیس می‌کند بوده میباشد. دستگاه اسکرابر نیز همچون هر دستگاه صنعتی در مسیر گسترش، در گیر تغییرات خیر گردیده است. البته کلیه این تغییرات تمامی در راستای به کارگیری ریلکس خیس و بازده کاری فراتر بوده میباشد. اولی دستگاه اسکرابر بسیار هنگفت و نماید بود، لذا به کار بستن از این دستگاه دشوار بود. در آخرها ده سال 1950 نوع جدیدی از اسکرابر دستی ایجاد شد که دارنده سرعت بیشتر و تغییر تحول در سرعت بود (175  تا 350 به دور در دقیقه). با دقت به اعتقادوباور ساخت کنندگان دستگاه زمین شوی به کارامد بودن این فرآورده در آن مجال ،پیروز شدند که در ده سال 1970 زمین شوی دستی با سرعت چرخش فراتر ساخت و ساز خواهد شد (750 الی 1000 بدور در دقیقه).در به عبارتی ده سال با اعتنا تخت گاز بالا در چرخش برس و اصطحکاک و استهلاک بالا، باعث به ایجاد برس هایی با الیاف تصنعی و طبیعی شد. فی مابین سال‌های 1980 تا 1990 تغییرات شگرفی در قضیه کامل شدن کنترلرهای الکترونیکی در دستگاه اسکرابر پدید آمد. همینطور تاریخچه ایجاد دستگاه اسکرابر خودرویی به اوایل ده سال 1990 بر میگردد .تاکنون آدم همواره سعی بر توسعه این کالا با ارزش داشته میباشد و تمامی ساله در نمایشگاه‌های میان المللی شاهد ساخت و ساز دستگاه اسکرابر صنعتی با امکان های گوناگون و متنوع هستیم . برای راهنمایی و مشاوره به بیسون صنعت مراجعه نمایید.

برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

اسکرابر دستی در کجاها کاربرد داراست و ويزگي خريد زمين شوي صنعتي؟

 اسکرابر دستی در کجاها کاربرد داراست و ويزگي خريد زمين شوي صنعتي؟

معمولا از این دستگاه برای فضاهای پایین 2000 متر مربع و مکانهایی که نیاز به مانور بالا دارا‌هستند به کار گیری میشوند (مانند مغازه ها ، لابی های مجتمع ها ، و ...)

نقاط قوت اسکرابر دستی دار چیست؟
نقاط قوت این دستگاه ها میتوان به 1- توده و جور بودن دستگاه 2- حمل و نقل سهل وآسان 3- استهلاک زیر خیس 4- صرف هزینه کمتر برای تعمیر و حفظ 5- سعی در بخشها متنوع با مساحت ها و کار های متعدد 6- کاربری سهل و آسان سوای نیاز به یادگرفتن مخصوص (در مقایسه با اسکرابر سرنشین دار) و ... اشاره نمود

 تفاوت فی مابین اسکرابر باطری دار (شارژی) با اسکرابر کابلی در چیست؟
تفاوت عمده این دو نوع دستگاه در نوع منبع تغذیه جهت شغل دستگاه میباشد ، همانگونه که از نام دستگاه ها مشخص و معلوم میباشد اسکرابر کابلی جهت راه اندازی، برق مصرفی خویش را از برق شهری و به وسیله کابل امان می نماید ولی در اسکرابر باطری دار (شارژی) این دستور بوسیله باطری های شارژ گردیده شکل میگیرد .

 از اسکرابر های کابلی و باطری دار دستی در چه گوشه و کنار هایی به کارگیری می‌نمایند؟
از اسکرابر باطری دار معمولا در فضاهای مالامال تردد که کابل ممکن میباشد بازدارنده کار گروه باشد و یا این که جای هایی که دست رسی به برق محصور بوده و قابلیت و امکان به کارگیری مداوم از برق وجود نداشته باشد به کار گیری می نمایند در حالی که از اسکرابر کابلی معمولا در فضاهایی با ویژگی ها نادر تردد و دسترسی به برق به طور راحت ، استعمال میگردد

 ویژگی ها فنی اسکرابر کابلی چیست ؟
توان موتور برس 750 وات ، توان موتور مکنده 1300 وات ، پهنا شستشو 40 سانتی متر ، پهنا تی کم آب کن 80سانتی متر ، به دور برس در دقیقه 160 به دور ، گنجایش آب پاک 25 لیتر ، گنجایش آب آلوده 30 لیتر ، بازدهی 1750 متر مربع در ساعت ، وزن خالص 76.5 کیلوگرم و بعد ها 116*48*106 سانتی متر است.

 طریق کارکرد اسکرابر کابلی به چه شکل میباشد ؟
خريد زمين شوي صنعتي توسط شیر برقی که باطن آن درنظرگرفته شده میباشد ماده های شوینده را بر روی برس شستشو پاشش می نماید و توس برس با پهنا 40 سانتی متری آغاز به پاک کردن گوشه و کنار می نماید ، موتور برس این دستگاه بيسون صنعت است و با تکان به جلو به‌این عمل ادامه میدهد و به وسیله تی با پهنا 80 سانتی متر آغاز به تی کشی کرده و توسط موتور مکش (ایجاد کرد کمپانی دومل سرزمین اسلوونی دارای اسم و رسم به آاگ ) پس آب ناشی از شستشو را گردآوری کرده و سطح را تماما کم آب می نماید.

 ویژگی ها فنی اسکرابر باطری دار (شارژی ) بيسون صنعت چیست ؟
اقتدار موتور برس 300 وات ، اقتدار موتور مکنده 550 وات ،ولتاژ 24، پهنا شستشو 40 سانتی متر ، پهنا تی کم آب کن 80سانتی متر ، بدور برس در دقیقه 160 به دور ، گنجایش آب پاک 25 لیتر ، گنجایش آب آلوده 30 لیتر ، بازدهی 1750 متر مربع در ساعت ، وزن خالص 145 کیلوگرم و بعدها 126*48*106 سانتی متر میباشد.

برچسب‌ها: بيسون صنعت, خريد زمين شوي صنعتي,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 36
کل بازدید : 758