x تبلیغات
بهترین مرجع برای مقالات خرید زمین شوی صنعتی

بهترین مرجع برای مقالات خرید زمین شوی صنعتی

تجهیزات موردنیاز در دستگاه کفسابی و پودر مخصوص

 


به عنوان مثال مورد ها دیگر، که در دستگاه نماشویی مستعمل، لقمه سنگ میباشد. لقمه سنگ به یار پد و پودر‌های متناسب برای عملیات نماشویی، به عنوان مثال برهان‌های مطلوب جهت این عمل میباشند.
شغل لقمه سنگ، برای از در میان بردن جرم‌های ساخت گردیده بر روی سطح و درصد بالایی از درخشان کنندگی آن میباشد. لقمه سنگ، در سطح‌های بسیار متفاوتی آیتم به کار گیری قرار میگیرند. ولی لقمه سنگ کاربردی در دستگاه سنگسابی، بیشتر از میهن‌های دیگر وارد می گردد.
بیشتر لقمه سنگ‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران امکان و کاربرد بالایی دارا هستند لقمه سنگ آلمانی می باشند. حتی فایده بردن از این لقمه سنگ، برای نصیب‌های دشوار در مصالح ساختمانی کاربرد داراست.
بخش‌های رنج برای مصالح ساختمانی مثلا بتن میباشد. خرید زمین شوی صنعتی لقمه‌های مستعمل در باطن دستگاه نماشویی، در ساخت آن ها، اندازه یکسانی به فعالیت نرفته میباشد. یکسان نبودن اندازه برای لقمه‌های مصرف شده در دستگاه، با دقت به نوع سنگ ایجاد شده است. نوع ساب و همین طور مال سنگ، مورد ها گزینش کننده برای لقمه در اندازه‌های مختلف میباشد.
امکانات ما یحتاج در دستگاه نماشویی و پودر منحصربه‌فرد
در ارتباط با امکانات و وسایل مایحتاج برای دستگاه نماشویی، پودر مطلوب جهت درخشان کردن سنگ به کارگیری میشود. ولی در ارتباط با پودر‌های مصرف شده در دستگاه سنگسابی، کلیه آنها مطلوب نیستند.
بایستی از فرآورده مرغوب و با کیفیتی برای پودر دستگاه نماشویی سود‌مند شد. در‌این راستا، به فعالیت بردن پودر مطلوب، درخشان کنندگی سزاوار‌ای را برای گونه های سنگ، ارائه می دهد. بدین ترتیب درخشان کنندگی سنگ و سرامیک، بایستی در زمان بر مقطع واقعه بیفتد. در مقاطع و سطح‌های کوتاه، این فرآیند مطلوب و کارآمد وجود ندارد.
 
برچسب‌ها: بیسون صنعت، خرید زمین شوی صنعتی ,

زمین شوی صنعتی دستگاه قابل اطمینان برای تمیز کردن کف

وقتی که سخن از اپ بدون نقص برای نظافت میشود. در واقع مراد این میباشد که شما از یک یا این که یک‌سری دستگاه نظافت صنعتی استعمال فرمائید و به طور بدون نقص همگی مساحت متبوع خودتان را یعنی همگی کفپوش، سرامیک‌ها، سنگ‌هایی که در آن جای وجود داراست را در بازه زمانی مجال بسیار مقداری پاک نمائید و آنها را به طور برق افتاده در دست صاحب کار خودتان قرار دهید.

در هنگامی که شما قصد دارید اینگونه نرم‌افزار‌ای را پیاده سازی نمائید می بایست خرید زمین شوی صنعتی  همگی نحوه‌هایی که برای منزه کاری وجود دارااست و نسبت به موقعیت محل معاش شما بسیار استاندارد می‌باشند را در لحاظ بگیرید. افزون بر آن می بایست آب و هوا، ترازو تردد، ترافیک جمعیتی، ساعت پرطرفدار بازدید و مفاد دیگر را در هنگام طرح ریزی در لحاظ بگیرید؛ چون این مفاد قادر است بسیار زیاد در تمیزکاری شما تاثیرگذار باشند.
شما بایستی نرم افزار‌ریزی را در محل موردنظر خودتان به صورتی ایفا دهید که در آن شرایط کمترین رفت و آمد وجود داشته باشد که شما بتوانید با تمرکز به فعالیت خودتان بپردازید.
برای اینکه به خیر بتوانید از گونه های دستگاه‌ نماشویی محافظت نمائید و آن ها را برای بازه مجال وقت گیر‌تری نگهداری نمائید؛ خوب میباشد مکان بسیار قابل قبولی را در لحاظ بگیرید تا کمترین واحد سنجش جراحت به دستگاه متبوع شما وارد گردد. بیسون صنعت برای تمیزکاری محل متبوع بعداز پاک کاری؛ عالی میباشد مطلقاً به کم آب بودن دور و اطراف اعتنا فرمایید؛ چون این تر بودن کف ممکن میباشد مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی ,

سوال ها متداول در ارتباط کفشوی صنعتی

 

درپی قصد داریم تا با طرح سوالهای گوناگون پیرامون دستگاه اسکرابر صنعتی، به سوال ها مختلفی که ممکن است برای شما هم مطرح خواهد شد پاسخ دهیم و نکات ما‌نده پیرامون ویژگی ها و مزایای دستگاه کف شوی صنعتی خرید زمین شوی صنعتی   را استیناف نماییم :


الف ) چه گونه دور و اطراف هایی با مساحت و وسعت بالا را بوسیله دستگاه اسکرابر صنعتی شستشو و نظافت نماییم ؟
برای نظافت مساحت های بالا استفاده از نیروی انسانی و طرق سنتی پاسخگو نمیباشد زیرا دارای هزینه بالایی میباشد در عین درحال حاضر با سرعت و کیفیت بسیار زیر این کار صورت می‌گیرد اسکرابر ها با پاشش هم زمان آب و ماده شوینده و شستشو با برس به طریق مکانیکی کلیه آلودگی ها را از سطوح جدا نموده و به واسطه سیستم مکنده و تی که در انتهای دستگاه نصب شد‌ه‌است، آلودگی ها را عده نموده و به مخزن مواد کثیف انتقال می دهد، در‌حالتی که که در طریق سنتی آلودگی ها از دور و اطراف حذف نمی شود بلکه از جایی به جای دیگر انتقال می یابد. دستگاه زمین شوی صنعتی قابلیت شستشو انواع مختلفی از سطح اعم از کفپوش، اپوکسی، بتن، کاشی، سرامیک و ... را دارا می‌باشد.

 

ب) آیا برای شستشوی فضا هایی با مساحت پایین هم از کف شوی صنعتی به کارگیری می‌شود ؟
تعدد مدل در اسکرابر ها، ماشین آلات نظافت صنعتی را به یک دستگاه ایده آل تبدیل نموده است، زیرا در مرکزها و اماکن مختلفی می توان از این ماشین شستشوی کف به کار گرفت. مدل های کوچک اسکرابر را برای سالن های کوچک، مرکز ها و اماکن مختلف می اقتدار به کار گرفت زمین شوی ها به دلیل کاهش مصرف آب و مواد شوینده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از دیگر مزایای استفاده از کفشوی می توان به همزمانی عملیات شستشو و خشک کردن اشاره نمود که مانع از ساخت محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می‌گردد.

 

ج) آیا استفاده و بهره برداری از دستگاه زمین شوی صنعتی دشوار هست ؟
زمین شور به دلیل ابعاد فشرده و کوچکی که دارند، قابل استفاده در اماکن مختلفی هستند. این دستگاه ها به واسطه کاهش چشمگیر در حجم آب مصرفی، ماده شوینده، نیروی انسانی و .. محبوبیت ویژه ایی فی مابین کاربران دارند. فعال سازی و شغل با دستگاه اسکرابر بسیار راحت می‌باشد زیرا تولید کنندگان این ماشین نظافت صنعتی همه جوانب کاری را در حیث گرفته اند تا افراد بتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده نمایند.

 

چ) ماده شوینده مناسب اسکرابر ها چه میباشند؟
جهت شستشوی فضا با دستگاه های نظافت صنعتی باید از مواد شستشو سازگار با دستگاه کف شوی صنعتی بهره برد، زیرا در غیر این صورت منجر تخریب دستگاه اسکرابر صنعتی ، کاهش عمر مفید و استهلاک تجهیزات می گردد. مواد شستشو مصرفی در زمین شوی ها می بایست دارای PH قلیایی باشد و حدود PH دربین (6 تا 14) را دارا باشد. بنابراین پیش از اضافه کردن ماده های شوینده به دستگاه اسکرابر، خوب هست تا با کارشناسان دستگاه اسکرابر مشورت کردن نمائید.

 

ح) چه‌گونه نگهداری باصرفه از زمین شوی صنعتی ، ضامن طول عمر دستگاه میباشد؟

اسکرابر با کوشش بالای خود بضاعت و توان نظافت دور و اطراف های گوناگون تجاری، اداری، ورزشی، صنعتی و ... را برای استفاده کنندگان آماده میاورد. نگهداری با صرفه از زمینشور بسیار آسوده و حائز اهمیت می باشد. در صورت باتری دار بودن دستگاه بعداز هر بار به کارگیری، دستگاه می بایست شارژ خواهد شد و با تخلیه مواد از مخزن شستشوی آن موجب عدم رسوب گیری مخزن می شود. رسیدگی راحت و نادر هزینه، ضامن طول عمر زمین شوی صنعتی و نگهداری کیفیت نظافتی آن می‌باشد.

برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی ,

مزایای استفاده از زمین شوی صنعتی دستی

 

 
زمین شوی صنعتی دستی دارنده مزایایی از قبیل سرعت بالای شغل است به‌این معنا که چنانچه در شیوه سنتی کل امور با یاری نیروی سرویس ها و ابزار دستی ساده ایفا می‌شد، در طریق مکانیزه استعمال خرید زمین شوی صنعتی از زمین شوی صنعتی دستی جایگزین طرز های سنتی شد‌ه‌است. با امداد این دستگاه فارغ از هیچ سیرتکامل خستگی و وقفه شستشوی سطح ها جاری ساختن می گردد و فورا کم آب می‌شود و دیگر نیاز به مسدود کردن مسیر های لبریز تردد برای کم آب کردن سطح ها وجود ندارد. اسکرابر دستی پاک کاری با کیفیت خوب اعمال می‌دهد به نحوه ای که هیچگونه آلودگی بر روی سطح ها باقی نمی ماند البته در نظافت سنتی به جهت تبارک بودن فضای فضا و ابزار ناکافی، تمیزکاری کیفیت بالا بسیار بالایی جاری ساختن نخواهد شد. طریق فعالیت با این دستگاه بسیار معمولی میباشد و مخاطب به راحتی می اقتدار آن را جابجا کند.
 
دور و بر های کاربرد زمین شوی صنعتی دستی
زمین شوی صنعتی دستی نسبت به خودرویی دارنده وسعت ذیل تری است و از لحاظ اقتدار بیسون صنعت مکش آلودگی ها و تمیز کردن اقتدار پاک کاریی اطراف هایی با حجم کمتر را دارااست. در دور و اطراف های صنعتی، نصفه صنعتی، تجاری و مسکونی با بعدها محصور زمینشوی دستی تعیین قابل قبولی میباشد. اسکرابر دستی قادر است در فضاهایی مانند راهرو ها و تالار های خرد که رفت و آمد برای اسکرابر خودرویی دشوار می توان به راحتی جابه جا گردیده و عملیات نظافت را جاری ساختن دهد.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

زمین شوی صنعتی مخصوص براق کردن کف

 

 
ما شاهد اکثری از دستگاه‌های کف‌کوب و پولیش‌کننده‌های تجاری تازه هستیم که وارد بازار می گردند. این ابزارها برای طیف وسیعی از کف طاقت فرسا، ایده‌آل میباشند و می توانند خیلی سریع سطح کف را پوشش دهند. زمین شوی سرنشین دار کارکرد ریلکس‌تری نسبت به زمین شوی دستی داراست. البته از نگاه خرید زمین شوی صنعتی بخش اعظمی از اشخاص، زمین شوی دستی در نظافت کردن سطح های خوب شغل می‌نماید. ماشین‌آلات متعددی برای نظافت اشکال کف در بازار وجود دارااست. به همین استدلال بایستگی دارااست در گزینش دستگاه مایحتاج خویش کارداران مختلفی را در لحاظ بگیرید.
 
از جمله، این دستگاه توان متعددی داراست، چون فضا صنعتی زخم‌های فراوانی بر روی ماشین‌آلات ساخت‌و‌ساز می‌نماید. به این ترتیب می بایست بدین نکته اعتنا فرمائید که آیا اندازه وسیله متبوع شما برای کاری که به آن نیاز دارید، مطلوب خواهد بود یا این که نه. هزینه کردن برای یک ماشین تعالی به خصوص برای اطراف خرد، بیهوده به حیث می رسد. از سوی دیگر میسر کردن یک ماشین نادر‌وسعت نیز عاقلانه نخواهد بود. درصورتی که نگران این میباشید که به کارگیری از آن طاقت فرسا باشد، بایستی بگوییم که‌این دستگاه دارنده در دست گرفتن‌ از منش بدور قابل قبولی میباشد که برای استفاده کننده ایجاد گردیده و به خیر می‌اقتدار از آنان برای همت راحت‌خیس و در سود پروسه نظافت کردن کارآمدتر، استفاده کرد.
 
بایستگی مشاوره با کارشناسان خبره در موضوع استعمال از زمین شوی صنعتی
به کارگیری از زمین شوی دستی یا این که سرنشین‌دار اگرچه فعالیت سادگی به لحاظ میرسد، ولی در هر هم اکنون بایستی طریق به عمل بردن آن را فراگیری مشاهده کنید. هنگام گزینش نوع امکانات گزینه به کار گیری، لزوم داراست با کارشناسانی کلام فرمایید که رشته خویش را میدانند و علم متعددی در مورد روش به کارگیری از گونه های این ابزارها مانند کف شوی صنعتی و اسکرابر صنعتی دارا هستند.
 
به عنوان مثال در فضاهای تجاری تبارک‌خیس، شغل مرتبط با منزه نگه داشتن قادر است بسیار بحران برانگیز باشد. عامل این فرمان وسعت بالای تردد عموم در‌این بخشها به طور روزمره میباشد؛ بدین ترتیب بیسون صنعت اینگونه جای ‌هایی نیاز به فراهم‌سازی و پروتکل تعمیر و مراقبت جامع دارااست. تحت عنوان یک مالک تجارت، مسئولیت شما این میباشد که دفتر خویش را با به کار گیری از گونه های این وسیله مشمول زمین شوی برقی یا این که اسکرابر صنعتی، به عایدی مشتریان و پرسنل خویش منزه و ایمن نگه دارید. به این ترتیب، به کارگیری از دستگاه کف شوی صنعتی مزایای بخش اعظمی به همدم خواهد داشت.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

نحوه انتخاب اسکرابر مناسب

 

 
دارا بودن پیاده سازی مستحکم و مقاوم در امکانات خرید زمین شوی صنعتی صنعتی شایسته ترین آیتم در گزینش تولیدها فضا است.
استحکام و تلاش همه تجهیزاتی که بوسیله اپراتور آغاز و نقطه پايان میابد قادر است در گیر نادرست های انسانی گردد که معمولی میباشد و ممکن میباشد برای مال خطر آفرینی نماید. استحکام ساختاری یکی خصوصیت های خاص اسکرابر زمین شوی میباشد که در قبال اینگونه نادرست هایی مستحکم و مقاوم میباشد.
تی ها و لاستیک هایی تیغه ای مانند سبب ساز جنبش آب آلوده و کثیف باقی مانده در کف می‌شود به‌این جهت بایستی از متریال مرغوب باشد که در عین این که روی زمین سابیده می‌شود، خرده نشده و از همگی مهمتر وضعیت نگیرد. درغیر اینصورت جای هایی که دارنده پستی و بلندی مقداری هم باشد آب در آن نقطه میماند.
یکی‌از دیگر از خصوصیت های اساسی پیاده سازی مخازن آب آلوده و کثیف و پاک است که نظافت و لبریز و خالی کردن آنان راحت و ریلکس میباشد و در دراز مقطع مبتلا مشکلاتی مانند عطر به چنگ آوردن، تغیر صورت دادن و مسائل دیگر را نخواهد داشت.
نصیب کم آب کن دستگاه کیفیت بالا باشد.
باتوجه به حجم دور و اطراف و اقتدار مانور، بعدها اسکرابر تعیین گردد.
دقت به سطح بهداشت مایحتاج در گوشه و کنار های گوناگون
در خرید دستگاه اسکرابر به گنجایش مخزن اعتنا گردد.
دقت به نوع هدایت دستگاه
منبع تغذیه (اسکرابر برقی، اسکرابر باتری دار، اسکرابر دیزلی) دستگاه گزینه پژوهش قرار گیرد.
در اطراف هایی که قابلیت و امکان استعمال بیسون صنعت اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار وجود داراست، به کار گیری از اسکرابر سرنشین دار مقرون به صرفه خیس میباشد.
قدمت اثرگذار کارکرد، شارژ و مصرف هم می بایست مد حیث گرفته گردد. برای فضایی که قرار میباشد اسکرابر مصرف شود، بایستی باطری باطن دستگاه باشد که با یک توشه شارژ شدن، مجموع گوشه و کنار را نظافت نماید.
باتری های مستعمل در اسکرابر ها از التفات بسیار بالایی برخوردارند چون کل انرژی را در طول غیر متصل به سامانه برقی امان می نمایند. که معمولا از متاع باطری های صنعتی اسیدی و غیر اسیدی ساخته شده میباشد.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

کارایی اسکرابر برقی

 


سکرابر صنعتی یا این که زمین شوی صنعتی یک دستگاه زمین پر نمک مکانیزه و کارآمد هست که برای نظافت و شستشوی انواع سطح های سرامیک، سنگ، پارکت، اپوکسی، بتن مسطح و… به شغل می‌رود. دستگاه زمین پر نمک می تواند همزمان سطح ها کف را در قسمت های متعدد یک گروه شسته و فورا کم آب کند، سوای آنکه هیچ‌سیرتکامل لکه و ردی از خویش بر مکان گذارد. برخی سبک‌های دستگاه اسکرابر صنعتی خلال قابلیت خرید زمین شوی صنعتی و امکان شستشو و کم آب کردن هم‌زمان، امکان توده پسماند ریز و درشت را فراهم می‌کنند. کفشوی صنعتی در سبک‌های متنوعی پیاده سازی و ساخت می‌شود و می‌قدرت با تمرکز به مساحت فضا، محصول سطح، وسعت و نوع آلودگی مو جود، دستگاهی مطلوب را جهت خرید اسکرابر انتخاب نمود که در تناسب بی نقص با مختصات فضا بوده و تلاش قابل قبولی را ارائه کند.



انواع سبک‌ های دستگاه اسکرابر صنعتی کدامند؟
کفشوی صنعتی بر اساس پارامترهای متفاوت تقسیم بیسون صنعت گردیده و تنوع سبک های آن به مشتریان امکان میدهد تا دستگاه زمین پر نمک متناسب با نیاز خویش را انتخاب کنند:

اشکال دستگاه کف پر نمک صنعتی از حیث طرز هدایت
دستگاه زمین پر نمک بر اساس روش هدایت به دو مجموعه دستی و خودرویی تقسیم بندی میگردد:

1- اسکرابر دستی چیست؟
کاربر کف شوی صنعتی و اسکرابر دستی همزمان با جنبش خویش به زمین شوی صنعتی نیرو وارد کرده و آن را به سمت جلو هدایت می نماید. کفشور صنعتی خرد و میانگین به‌این‌شیوه جنبش می‌کنند و جهت استفاده در حوالی های دارنده حجم کم یا این که میانگین و یا این که محیط هایی با تراکم بالا همچون کلاس های درس در مراکز آموزشی یا این که رستوران ها به عمل میروند. ولی ممکن است از سبک های دستی در کنار سبک های بزرگتر برای کامل شدن پروسه شستشوی سطح های کف در فضاهای بزرگ و اعمال عملیات در راهروهای معدود پهنا و .. مصرف شود.

اسکرابر دستی باطری دار

تفاوت بعدها کفشوی صنعتی به تفاوت وسعت مخزن و پهنای شستشوی آنان گشوده میشود. در مثال‌های دستی نیروی جلوبرنده کفشوی صنعتی از دو طرز تأمین می شود که عبارت‌اند از نیروی وارد از سوی مخاطب به دستگاه کف پر نمک صنعتی و نیروی جلوبرنده نتیجه ها از چرخش برس ها. در بعضی از انواع زمین شوی صنعتی یک موتور جلو برنده اتوماتیک نیز به دستگاه زمین پر نمک اضافه می‌گردد که قسمت عمده انرژی لازم برای تکان دستگاه کف پر نمک صنعتی را تأمین می کند در اینگونه قوانینی واحد سنجش مصرف انرژی بوسیله استفاده کننده برای هدایت دستگاه زمین پر نمک به حداقل کاسته شده و کاربر حس خستگی کمتری هنگام شغل با زمین شوی صنعتی خواهد نمود. از خصوصیت های مهم جهت خرید اسکرابر ابعاد خرد و دارای انسجام هست که باعث گردیده تا دستگاه زمین پر نمک با به کارگیری از خودرو جابجا خواهد شد.

2- اسکرابر سرنشین دار چیست؟
گونه های دیگر کف شوی صنعتی که دارنده مخزن و پهنای شستشوی بالاتری می باشند، به وسیله راننده هدایت میشوند. در واقعیت با افزایش پهنای شستشو و گنجایش مخازن دستگاه اسکرابر صنعتی، بعدها و وزن دستگاه زمین پر نمک فراتر گردیده و هدایت آن به طرز دستی دشوار می شود. براین اساس محلی برای نشستن کاربر بر روی زمین شوی صنعتی، تعبیه شده و استفاده کننده برای قرارگیری بر روی صندلی کفشور صنعتی و در اختیار گرفتن دستور دستگاه کف پر نمک صنعتی، آنرا هدایت می کند. خرید اسکرابر سرنشین دار در حوالی های صنعتی و تجاری دارنده حجم بالا که اقتدار مانور بیشتری برای دستگاه زمین پر نمک مهیا می کنند، کاربردی بوده و به جهت دارا‌بودن کارایی فراتر، میتوانند در طی فرصت کوتاه‌تری عملیات نظافت سطح های کف را ایفا دهند.

اگرچه بطور کلی می‌قدرت ذکر نمود که دستگاه‌های زمین شوی صنعتی سرنشین دار در مقایسه با سبک های دستی دارنده بعد ها بزرگتری می‌باشند، اما پیاده سازی ظریف، دارای انسجام و مهندسی گردیده سبب ساز عرضه طیف متنوعی از کفشور صنعتی دستی و خودرویی شده است که از دید پهنای شستشو و گنجایش مخازن مجاورت بهم بوده و مصرف کننده می تواند متناسب با نوع نیاز خویش سبک دستی یا این که خودرویی را جهت خرید اسکرابر برگزیند.

3- اسکرابر دشوار کار چیست؟
اسکرابر یا این که دستگاه کف شوی صنعتی سخت کار برای تمیزکردن سطح های وسیعی از سطوح کف و وسعت بالای تردد در حوالی‌های تجاری تبارک مانند مراکز خرید یکسری طبقه و همینطور سطوح بالای آلودگی و حالت مشقت بار در فضا‌های صنعتی بلندمرتبه مانند فولاد، صنعت های کاشی سازی و سرامیک سازی استعمال می گردد. اسکرابرهای سخت فعالیت نوعی دستگاه زمین شوی مطلوب برای نظافت دور و اطراف‌های صنعتی بزرگ 5000 متر به بالا میباشند. اسکرابرهای دشوار فعالیت با منفعت مندی از باتری ۳۶ ولت، لاستیک و چرخ‌های مستحکم برای دور و بر‌های صنعتی سخت مطلوب هستند.

گونه های اسکرابر صنعتی از دید منبع تغذیه
در تشکیل داد دستگاه کف پر نمک صنعتی و کف شوی صنعتی معمولا از موتورهای الکتریکی به کار گیری می شود. تأمین انرژی ما یحتاج برای کارایی موتور الکتریکی در دستگاه کف پر نمک صنعتی و اسکرابر صنعتی به دو طرز شکل می گیرد. بر این پایه کف شوی صنعتی از حیث منبع تغذیه به دو مجموعه کابلی و باتری دار تقسیم می گردند که عبارتند از:

1- اسکرابر باتری دار چیست؟
دستگاه کف پر نمک صنعتی که توسط باتری تغذیه می شود، برای سعی در یک زمان معین نیاز به شارژ باتری دارند. بازه مجال کارکرد دستگاه زمین شوی صنعتی بعد از شارژ بدون نقص به نوع و گنجایش باتری بستگی دارد.

باطری دستگاه زمین شوی صنعتی

دستگاه های کف شوی صنعتی باتری دار برای اطراف هایی مطلوب می‌باشند که وجود کابل برق در آن‌ها ساخت محدودیت می کند و یا این که دسترسی به پریز برق مشقت بار می باشد. اغلب سبک های سرنشین دار به وسیله باتری تغذیه میگردند.

2- اسکرابر برقی
در برخی از انواع سبک های کفشور صنعتی دستی انرژی ما یحتاج برای سعی دستگاه زمین پر نمک با اتصال بی واسطه زمین شوی صنعتی به برق شهری تأمین می گردد. هنگام به کارگیری از دستگاه زمین شوی صنعتی، محدودیت از حیث اتمام شارژ باتری نیست و بصورت پیوسته می قدرت از ماشین کف شوی صنعتی استفاده نمود. البته به هنگام تعیین این مقام از کفشوی صنعتی، مختصات فضا از دید تراکم سختی ها محیطی و تردد اشخاص و شعاع عملیاتی مایحتاج باید به اعتنا گزینه مطالعه قرار گیرد.

اسکرابر صنعتی در هر ساعت یکسری متر مربع از دور و اطراف را منزه می نمایند؟
کارایی یک دستگاه زمین پر نمک و کف شوی صنعتی یا این که مساحت قابل شستشو بوسیله دستگاه زمین شوی صنعتی در هر ساعت به پهنای شستشوی کفشوی صنعتی و گنجایش مخازن آن متعلق میباشد. ولی در کنار این دو فاکتور پارامترهای دیگری همانند سبک دستگاه زمین شوی صنعتی و معیار آلودگی نیز مطرح می شود. بر این مبنا می‌توان ذکر نمود که دستگاه‌های اسکرابر صنعتی به صورت میانگین کار کشته به پوشش دهی 1500 تا 6000 متر مربع در ساعت می‌باشند. کمپانی RCM ایتالیا تحت عنوان یکی از وسیع ترین تشکیل داد‌کنندگان دستگاه زمین پر نمک، دستگاه کف شوی صنعتی خویش را با مقصود پاسخگویی به نیازهای متعدد مصرف کنندگان در سبک‌های متفاوت ارائه می‌کند. کوچکترین سبک‌های کف شوی صنعتی شرکت کفشور صنعتی با دارا‌بودن پیاده سازی دارای انسجام و قدرت مانور بالا در فضاهای خرد قابل به کار گیری میباشند و سبک‌های بزرگتر و دستگاه زمین پر نمک سرنشین دار آن برای شستشوی سطح های کف در نزدیکی‌های صنعتی و تجاری دارنده حجم بالا بسیار کارآمد میباشند.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

خرید تجهیزرات صنعتی و نکان ان

 


هنگام خرید تجهیزات نظافت صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟!
استفاده از تجهیزات نظافتی در طی سال‌ها بسیار اشاعه یافته و امروزه به یکی از ابزارهای نظافتی کاربردی تبدیل شده‌اند. دور و اطراف‌‌های مختلف گرانقدر تجاری، اداری، صنعتی، مسکونی و غیره، برای نظافت سریع و کارآمد به تجهیزات نظافتی تخصصی نیاز دارا‌هستند. امروزه، گسترش فناوری‌، سبب به طور‌گیری ابزارآلات تخصصی پیشرفته‌ای گردیده‌است که در اکثری از امورات زندگی امداد‌کننده ما میباشند و اجرا امور خرید زمین شوی صنعتی را تسهیل می‌بخشند. نظافت و شستشو، یکی این امورات و نصیب جدا نشدنی از زندگی روزمره همه‌ی افراد، در هر مجال و مکانی می‌باشد و سرعت بخشیدن به آن، دغدغه اکثری از افراد هست. استعمال نحوه‌های سنتی و دیرین نظافت، امروزه کار کرد ندارند و با تمرکز به افزایش مشغله افراد و هرج و مرج زندگی‌های امروزی، منسوخ شده به حساب  بیسون صنعت میایند. به همین جهت، ابزارآلات و ماشین‌های زیادی به وجود آمده و مفهومی به نام نظافت مکانیزه را ساخت کرده اند. این دستگاه‌ها، تجهیزات نظافت صنعتی نام دارند و کارکرد‌های تخصصی را ارائه می‌دهند. با استفاده از این دستگاه‌ها، پروسه شستشتو و نظافت اطراف‌های متعدد بسیار ریلکس‌تر وسریع‌تر اجرا می‌گیرد.
همچنین، موجب صرفه جویی در هزینه‌ها، بالا بردن راندمان کاری و بهبود کیفیت شستشو نیز می‌شوند. نکته‌ی بسیار مهمی که وجود دارد، خرید این تجهیزات نظافتی میباشد که می‌بایست اعتنا ویژه‌ای به آن کرد. در این نوشته‌علمی قصد داریم تا به معرفی و توضیح تجهیزات نظافت صنعتی، برخی از اشکال رایج ابزارهای نظافتی به یاور مزایای آن‌ها و نکات مهمی که در هنگام خرید، بایستی مد حیث قرار دهیم، بپردازیم.

تجهیزات نظافت صنعتی چیست؟
از آنجایی که نظافت با سالمی ما درباره‌ی است، بخش جدانشدنی از زندگی کلیه‌ی افراد بوده و نقش کلیدی را زندگی ما جاری ساختن می‌کند. گوشه و کنار‌های متفاوت زیادی مانند اداره‌جات، کارخانجات و مرکزها درمانی مانند مریض خانه‌ها و غیره، محل تجمع آلودگی‌ها ومیکروب‌ها بوده و نیاز به پاکیزگی عمقی و اصولی دارند که به دلیل منسوخ شدن طرز‌های سنتی و دستی شستشو و ناتوانی آن‌ها در باب نظافت، از تجهیزات نظافت صنعتی استفاده می‌گردد. امروزه و با پرورش فناوری، ما با ظهور طیف والا‌ای از تجهیزات نظافتی مواجه هستیم. تجهیزات نظافت صنعتی در درحال حاضر تطبیق با نیازهای مشاغل گوناگون می‌باشند. رویدادهای اخیر منجر به ایجاد گونه های متعدد بیزنس‌ها و گوشه و کنار‌های کاری با افزایش تمرکز بر بهداشت و تولید محیطی پاکیزه برای پرسنل و افراد مراجعه کننده شده است، بنابراین نیاز به تجهیزات تخصصی نظافت صنعتی رو به ارتقا هست و تمرکز روزافزونی بر ساخت آنان اختصاص داده گردیده‌است. برای تمیز کردن عمیق و اصولی سطح ها و اطراف و برای غربت از تکثیر ویروس‌ها و آلودگی‌ها، طرز‌های سنتی نظافتی دیگر مانند قبلی، پاسخگو نیستند و گروه‌ای از تجهیزات برای نظافت حرفه‌ای و نظافت محیط‌های صنعتی گران قدر مانند، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، انبارها، مغازه‌ها ​​و غیره، طراحی و‌ تشکیل داد می شوند. بعضی از این تجهیزات عبارتند از، جارو صنعتی، اسکرابر صنعتی، منزه کننده‌های فشار کارکشته، کف شوی صنعتی، واتر جت‌ها و غیره.


هنگام خرید تجهیزات نظافت صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟
هنگام خرید تجهیزات نظافت صنعتی به چه نکاتی اعتنا کنیم؟

انتخاب تجهیزات مناسب برای امر نظافت یک دور و اطراف خاص، آیتم بسیار مهمی هست. در هنگام خرید تجهیزات نظافت صنعتی، نکاتی وجود دارا‌هستند که بسسار حائز اهمیت بوده و باید توجه ویژه‌ای به آن ها داشت. برخی از این نکات، پیرو این نصیب بیان شده‌اند.

نیاز:
جهت خرید تجهیزات و ماشین آلات نظافتی صنعتی، میبایست نیاز ما به صحت آیتم بررسی و استیناف قرار بگیرد. در شرایطی‌که چه تمامی‌ی این تجهیزات بسیار کاربردی می باشند و هرکدام کارکرد خاص خود را دارند، اما اطراف کاری و فضایی که برای نظافت مد لحاظ داریم، مساحت و اهدافی که از استفاده دستگاه‌ها داریم، در انتخاب نوع تجهیزات، عامل تعیین کننده‌ای هستند.

✔️ پژوهش بیشتر: بهترین طرز نظافت فروشگاه و تجهیزات موردنیاز

سهولت استعمال:
به کارگیری از محصولات و تجهیزات تمیزکننده به دلایل مختلفی می بایست سهل باشد. دستگاه‌هایی با سیستم‌های پیچیده که رابط کاربری سختی دارا‌هستند، مانع از ادامه فرایند نظافتی شده و انگیزه افراد را برای نظافت کمتر می‌کنند. بنابراین، همیشه بایستی تولید ها و ابزارهایی را خریداری نمائید که استفاده کننده پسند باشند.

راندمان کاری ماشین:
اساسی میباشد که یک دستگاه نظافتی را انتخاب کنید که بتواند به اندازه کافی کار کند تا بتواند تمام فضای مورد نیاز را نظافت کند. معیارهای زیر می توانند بر زمان اجرای یک دستگاه نظافتی تأثیر زیادی بگذارند:

ظرفیت شارژ باتری
ظرفیت مخزن سوخت، ظرفیت مخزن آب منزه یا کثیف و فرصت شارژ باتری مایحتاج برای سوخت گیری واحد.

لوازم جانبی و امکان ارتقا:
کلیه گوشه و کنار‌ها نیازمندی‌های مخصوص خود را دارا‌هستند، بنابراین داشتن انعطاف‌پذیری در ارتقا یا اسباب جانبی اجازه می دهد تا یک دستگاه نظافتی، بتواند نیازهای خاصی را برآورده کند.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

دستگاه زمین شوی (اسکرابر) سرنشین دار

 


1- اسکرابر صنعتی چیست؟ کارایی دستگاه و کاربرد آن

اسکرابر صنعتی یا این که همان دستگاه زمین شوی و یا این که کف شوی یکی گونه های امکانات مکانیزه نظافت است که جهت استعمال بر روی کف زمین استفاده می‌شود. این دستگاه با شستشوی مکانیزه زمین سبب ساز افزایش بازده کاری و نیز کاهش نیاز به نیروهای خدماتی و در غایت کاهش مخارج سازمانی می شود.

در این مقاله جزئیات اجزا تشکیل دهنده این خرید زمین شوی صنعتی  دستگاه و مطالب مربوط به آن می پردازیم.
2- اسکرابر چه‌گونه عمل میکند؟

دستگاه زمین شوی (اسکرابر) دارنده امکان شستشوی زمین و نیز کم آب کنی هم‌زمان آن می باشند به گونه ای که با منفعت گیری از موتور برسی که در جلوی دستگاه درنظرگرفته شده است برس دستگاه را در یک تکان دورانی به چرخش درآورده و باعث شستشوی سطح زمین می شوند. با دقت به آبی‌ بیسون صنعت رنگ که هم‌زمان با چرخش برس برروی زمین ریخته می‌شود در غایت آب کثیفی که از ترکیب آب و آلاینده های روی زمین بوجود میاید برروی زمین پخش می گردد که به وسیله تیغه تی ای که در پشت دستگاه قرار دارد جمع و متمرکز می‌شود.

بعداز گردآوری آب کثیف ساخت و ساز گردیده بر سطح این آب توسط موتور وکیومی که تیغه تی متصل میباشد وکیوم یا این که به اصطلاح مکش گردیده و داخل مخزن آب آلوده دستگاه گردآوری میشود که بطور کلی این پروسه دربرگیرنده شستشو به وسیله آب و مواد شستشو و چرخش برس شروع میشود، با گردآوری آب ادامه پیدا کرده و در غایت با مکش آن به باطن مخزن خاتمه پیدا میکند، کم آب کنی سطح به حدی است که حتی ردپایی از اپراتور بر سطح باقیمانده و حتی قابلیت انجام این روند در زمان عبور و مرور مراجعین نیز موجود خواهد داشت.
3- مزایای دستگاه اسکرابر (کفشوی صنعتی)

یکی مزایای عمده این دستگاهها ارتقاء شایان توجه بازده کاری نظافت بوده که‌این فرمان در اماکن بلندمرتبه نمود بیشتری پیدا میکند.

از دیرباز نظافت و شستشوی سازمانی در اماکن بزرگ یکی مسایل بحران برانگیز سازمانی دوستداشتنی شد‌ه‌است. از آنجاییکه نظافت چنین اماکن نیاز مبرمی به تعداد نیروی انسانی و نیز نیروهای خدماتی داشته و در غایت فرصت متعددی صرف نظافت میگردیده به صورت کلی هزینه هایی که جهت نظافت به سازمان متحمل میگردد بسیار بالا و بدور از صرفه اقتصادی بوده است اما با بسط تکنولوژی و پیدایش امکانات مکانیزه نظافت مجموع فرایند نظافت در پوسته یک سیستم مکانیزه انجام میپذیرد که‌این دستور سبب کاهش الزام تعلق به تعداد نیروی انسانی بوده که خویش در دراز فرصت سبب ساز کاهش مخارج سازمانی میگردد و از طرفی سبب ساز افزایش بازده کاری و کوشش نیروی کار شده و مراحل نظافت را در کمترین فرصت ممکن و با بالاترین سطح کیفی عملی میسازد.

به نوعی میتوان ذکر کرد که خرید دستگاه اسکرابر به نوعی یک سپرده گذاری محسوب شده که در دراز بازه زمانی با کاهش هزینه ه از طرفی و نیز خرید یک سرمایه بعنوان یکی از امکانات از طرفی دیگر سبب ساز ساخت بهره در تارنما های یک سازمان میگردد.
4- اسکرابرها (کفشوی ها) از چه اجزایی درست شده اند؟

اسکرابر ها بطور کلی از دو مخزن آب تشکیل شده اند که یکی جهت حفظ آب پاک جهت شستشوی زمین و دیگری جهت آب آلوده و کثیف میباشد که نباید مدلهای گوناگون وسعت متفاوتی دارا‌هستند و بالطبع امکان استعمال از دستگاه در دوران زمان طولانی تری را مهیا می آورند.

جداگانه از مخزن آب اسکرابر ها از سه نوع موتور برروی دستگاه فایده میبرند که‌این سه موتور شامل موتور مکش که جهت مکش و وکیوم آب آلوده و کثیف تشکیل داد گردیده برروی سطح دستگاه درنظرگرفته شده میباشد، دوم موتور برس دستگاه که در جهت ایجاد کرد مولد انرژی جهت چرخش برس یا این که برسه ای دستگاه تعبیه شده و در نقطه پايان موتور پیش ران یا این که موتور محرکه یا این که موتور رانش که در راستای ساخت و ساز انرژی جهت تکان دستگاه پیاده سازی و برروی دستگاه درنظرگرفته شده میباشد، اما در بعضا از سبک ها موتور های دیگری شامل موتور پمپ آب جهت پمپاژ آب و نیز موتور های بالا و تحت برنده سینی برس و تیغه تی درنظرگرفته شده است که بیشتر در مدلهای سرنشین دار و تعالی این امکانات استعمال می گردند.

از اثاثیه جانبی اسکرابر ها می اقتدار برسها، تیغه تی، باطری ها و نیز شارژر دستگاه اشاره نمود که در مدلهای باطری دار سازه بر سبک دستگاه در تعداد و خصوصیات فنی متفاوت پیشین ارائه میباشند
5-روش طبقه بندی اسکرابر ها

اسکرابر ها بطور کلی به دو مجموعه اسکرابر دستی و اسکرابر با راننده تقسیم میشوند .





6-اسکرابر دستی (کفشوی دستی)

دستگاه از قسمت های مختلفی مانند موتور، برس، تی و مخازن آب آلوده و کثیف و منزه می‌باشد که همان گونه که از نامش پیداست دستگاههای دستی توسط اپراتور از پشت دستگاه و با نیروی اپراتور فعالیت کرده و مطلوب فضاهای خرد می باشند.

دستگاههای دستی در یک قسمت به دو دسته کفشوی برقی و کفشوی باطری دار تقسیم میگردند که دستگاه های برقی منبع تغذیه برق شهری و فارغ از محدودیت فرصت استعمال از دستگاه و دستگاههای باطری دار به فراخور سبک از یکسری باطری به کار گیری شده و به فراخور تعداد باطری ساعت کارکرد متفاوتی دارا‌هستند.
 
برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,

نظافت با دستگاه کف شوی برقی

 دستگاه اسکرابر چیست؟ برای پاسخ به این سوال که اسکرابر چیست باید در مورد اتصالات و اتصالات این دستگاه تحقیق کنیم.در زمینه نظافت صنعتی دستگاه های اسکرابر به عنوان ماشین های شستشوی انواع سطوح سخت کف شناخته می شوند.بیشتر در محیط های داخلی می باشد. . کاربرد اصلی این ابزار برای نظافت روزانه سطوح کف داخلی است، اما این امکان وجود دارد که افراد در خارج از منزل نیز برای نظافت عمیق کف های ناهموار از آن استفاده کنند.

شکل ماشین لباسشویی چیست؟
به طور کلی، بسیاری از خرید زمین شوی صنعتی انواع اسکرابر صنعتی از قسمت های مختلف برس شستشو، مخازن آب تمیز و کثیف، جاروبرقی، موتور مکنده، موتور برس، کلیدها و اهرم های تنظیم و فرآیند نظافت سطوح و سایر قسمت ها تشکیل شده است. بسته به حالت رانندگی دستی یا ماشین، ممکن است دستگاه دارای کلیدهای کنترلی برای صندلی و دستورالعمل ها و سرعت و جهت حرکت دستگاه باشد.

مسیر شغلی اسکرابر چیست؟
پس از پاسخ به سوال اسکرابر چیست، نحوه عملکرد این  بیسون صنعت دستگاه را توضیح خواهیم داد. تمیز کننده از یک برس آغشته به محلول شوینده مایع یا محلول آب و مواد شوینده برای شستن کف استفاده می کند. این برس ها با قرار دادن دستی واحدهای اندازه گیری مورد نیاز کاربر در محلول لباسشویی آغشته می شوند. چرخش برس اسکرابر با محلول شستشو و فشار جزئی روی سطح باعث پاک شدن کثیفی از سطح می شود. در حین مسواک زدن، سیستم مکش دستگاه فاضلاب را برداشته و به مخزن فاضلاب اسکرابر صنعتی منتقل می کند. در این قسمت سه راهی مکنده آب کثیف را پشت دستگاه جمع کرده و سیستم مکش آن را به مخزن منتقل می کند. به محض اینکه خاک تمیز و خشک شد قابل استفاده است.

بهترین ماشین ظرفشویی دستی
آیا انواع کفش های ماشینی در بازار وجود دارد؟
ماشین های کفش در دو مدل دستی و سرنشین دار در بازار موجود است. کفش های دستی با جریان مستقیم (سیم یا اسکرابر برقی) یا باتری (کفش های شارژ شده یا شارژ شده با باتری) کار می کنند. سهولت راندن این نوع قایق ها بسته به موتور جلویی یا نداشتن آنها می تواند متفاوت باشد. از سوی دیگر خودروی تورینگ که مانند خودرو به راحتی قابل راندن است در تمامی مدل ها دارای موتور جلو می باشد. اسکرابر خشک کن سرنشین دار با برخی باتری ها یا در برخی مدل ها با سوخت دیزل کار می کند. هر یک از مدل های دستی و ترولی دستگاه کفش سازی در مدل های مختلف با تفاوت در تغذیه، عرض شستشو، عرض T، ظرفیت مخزن و ... قابل ارائه می باشد.
اسکرابر چیست و چند متر مربع را می توان با اسکرابر صنعتی تمیز کرد؟
هر اسکرابر صنعتی Janor در بازار بر روی کار متفاوتی تمرکز دارد، مانند عرض شستشو که عرض برس، سرعت حرکت دستگاه، فشار منطقی برس، تلاش تئوری دستگاه و ظرفیت باتری است. مدلی که با باتری کار می کند که یک منطقه محیطی خاص را شستشو می دهد. به طور معمول، اسکرابرهای دستی دارای راندمان عملی در حدود 700 تا 2000 متر مربع در ساعت هستند. اما با استفاده از ماشین‌های کفش‌سازی سرنشین دار، سرعت عملی این گونه ماشین‌ها حدود 2000 تا 4000 متر مربع در ساعت یا بیشتر است (در برخی از مدل‌های دشوار).
ماشین لباسشویی با خدمه
برای چه نوع پاک کننده صنعتی مناسب است؟
در قسمتی دیگر در پاسخ به این سوال که اسکرابر چیست، سطوحی را که می توانید برای شستشوی این دستگاه استفاده کنید، ارائه می دهیم. معمولاً از تجهیزات اسکرابر صنعتی برای شستشو و خشک کردن کف های سخت مانند کف سرامیک، سنگ، بتنی و اپوکسی استفاده می شود. اما مسئولین از این دستگاه برای شستشوی سطح مبلمان بهره می برند، کف آن از مصنوعات چوبی طبیعی ساخته شده است. برس های دستگاه اسکرابر در مدل های مختلف از نرم تا بسیار زبر موجود می باشد تا برای سطوح کف ذکر شده قابل استفاده باشد. بنابراین، هنگام کار با دستگاه کفش، همیشه باید به نوع سطح یا کف، نوع برس مورد نیاز و کیفیت آبی که برای استفاده انتخاب می کنید توجه کنید.
آیا استفاده از تجربه صنعت دشوار است؟
اسکرابرها اگرچه بالاترین استانداردهای بهداشتی و نظافتی را ارائه می دهند، اما به راحتی و با آموزش اولیه کوتاه به عموم قابل استفاده هستند. ابزار لباسشویی را می توان به راحتی با یک دکمه تنظیم و قرار داد و با یک دکمه می توان دستگاه را تعویض کرد. پنل کاربری آن آشنا و قابل فهم است و کاربر می تواند با مراجعه به دفترچه راهنمای کاربر از تمامی قابلیت ها و قابلیت های ابزار به یکباره بهره مند شود.
آیا اسکرابرها نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی دارند؟
بخش مهمی از مطالب در پاسخ به این سوال که چه تجربه ای مربوط به تعمیر و نگهداری این دستگاه است. مانند هر وسیله دیگری، دستگاه کفش نیز باید هر ساله مورد بهره برداری و بازبینی قرار گیرد تا نتایج آن از نظر کیفیت و میزان تلاش مورد تایید قرار گیرد. در حال حاضر بازرسی ها و اقلام نگهداری روزانه، هفتگی و ماهانه وجود دارد، لازم است پس از پایان کار با تجربه صنعتی نسبت به بهبود عمر تجهیزات و کسب و کار آن، کارهای معمول را انجام دهید. به عنوان مثال، مخزن آب باید بعد از هر بار استفاده با برس تمیز و شستشو شود. مطالعه ساییدگی ناشی از مکش و مسواک زدن مهم است. همچنین مسواک های باتری دار باید در پایان استفاده شارژ شوند.
با کف شوی برقی تمیز کنید
واحد واشر چیست؟
برای انتخاب لوفا یا کفشی که متناسب با نیاز شما باشد، باید واحدهای اندازه گیری مختلفی را در نظر بگیرید. در ابتدا، دستگاه باید ناحیه اطراف هدف را که باید تمیز شود، پیدا کند. تلاش فعلی دستگاه باید متناسب با سطح گوشه باشد. همچنین نوع پوشش کف را دریابید و دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

برچسب‌ها: خرید زمین شوی صنعتی, بیسون صنعت,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 36
کل بازدید : 758